torsdag 25 juni 2009

Mina alster / My work

Jag provar det mesta som jag tycker verka vara kul. Keramik sysslar jag med en hel del.
Här små fåglar.

I keep trying different things that i find amusing. Ceramics is something i do alot. Here are some of my birds.


Keramik pynt till trädgården.
Ceramic decor for the garden.

Bollar med mosaik.
Mosaik balls.

Smycken gjör jag då och då.
I make jewelry from time to time.



Mera smycken.
More jewelry.


En väst jag gjort av ullgarn
A vest I made of wool yarns



Jag stickar och virkar mycket . Här är sjalar i mohair.
I do a lot of knitting and crocheting. Here are shawls in mohair yarns.




Blågrön mohair
Seablue and green mohair.



Rosa mohair med pärlor.
Pink mohair with pearls.




En keramiktavla. Överblommade maskrosor
A ceramic picture. Overbloomed dandelions.


Några söta tovade rävar.
A couple of sweet felted foxes.

Det var ett smakprov på en del av det jag sysslar med! Välkommen åter!
This was just a taste of some of the things I create. Welcome back!


1 kommentar:

  1. You are a very talented lady. Now I know where Liisa gets her creativity from!

    SvaraRadera